Skip to content

CoderClub

Programmeren als spel

  • Arduino
    • Dobbelsteen
    • Drukknoppen
    • Stopwatch
    • Stroboscoop 2.0
  • Micro:Bit
    • Dobbelsteen
  • Scratch
    • Scratch level 1
      • XY-coördinatoren-stelsel
      • De libelle
      • Puzzelkamer
      • Gobo
    • Scratch level 2
      • Zend spreuken
      • Skiënde kat
      • Bloemenfontein
      • Quiz
      • Bootrace
      • Spring naar de overkant
      • Tropical tunes
    • Scratch level 3
      • De springende aap
      • Taaltrainer
      • Digitale piano
      • Spooky
      • De slang
      • Reactiespel
      • De slang 2
      • Auto met stuurtje
    • Scratch Level 4
      • Bingo
    • Scratch level 5
      • MasterMind
  • Python
    • Led Weerstand Schakelaar
    • Thonny en ESP32
    • Dobbelsteen
    • Weerbericht voor surfers
  • Bewaar je project
  • Arduino
    • Dobbelsteen
    • Drukknoppen
    • Stopwatch
    • Stroboscoop 2.0
  • Micro:Bit
    • Dobbelsteen
  • Scratch
    • Scratch level 1
      • XY-coördinatoren-stelsel
      • De libelle
      • Puzzelkamer
      • Gobo
    • Scratch level 2
      • Zend spreuken
      • Skiënde kat
      • Bloemenfontein
      • Quiz
      • Bootrace
      • Spring naar de overkant
      • Tropical tunes
    • Scratch level 3
      • De springende aap
      • Taaltrainer
      • Digitale piano
      • Spooky
      • De slang
      • Reactiespel
      • De slang 2
      • Auto met stuurtje
    • Scratch Level 4
      • Bingo
    • Scratch level 5
      • MasterMind
  • Python
    • Led Weerstand Schakelaar
    • Thonny en ESP32
    • Dobbelsteen
    • Weerbericht voor surfers
  • Bewaar je project

Klok met wijzers

De handleidng voor de code.

ScratchEenKlokMetWijzersDownloaden