Skip to content

CoderClub

Programmeren als spel

  • Arduino
    • Dobbelsteen
    • Drukknoppen
    • Stopwatch
    • Stroboscoop 2.0
  • Micro:Bit
    • Dobbelsteen
  • Scratch
    • Scratch level 1
      • De libelle
      • Puzzelkamer
    • Scratch level 2
      • Zend spreuken
      • Skiënde kat
      • Bloemenfontein
      • Quiz
      • Bootrace
      • Spring naar de overkant
      • Tropical tunes
    • Scratch level 3
      • Digitale piano
      • Spooky
      • De slang
      • Auto met stuurtje
    • Scratch Level 4
      • Bingo
    • Scratch level 5
      • MasterMind
  • Python
  • Bewaar je project
  • Aanmelding/Annulering
    • Aanmelding programmeerdag
    • Annulering van een aanmelding
  • Arduino
    • Dobbelsteen
    • Drukknoppen
    • Stopwatch
    • Stroboscoop 2.0
  • Micro:Bit
    • Dobbelsteen
  • Scratch
    • Scratch level 1
      • De libelle
      • Puzzelkamer
    • Scratch level 2
      • Zend spreuken
      • Skiënde kat
      • Bloemenfontein
      • Quiz
      • Bootrace
      • Spring naar de overkant
      • Tropical tunes
    • Scratch level 3
      • Digitale piano
      • Spooky
      • De slang
      • Auto met stuurtje
    • Scratch Level 4
      • Bingo
    • Scratch level 5
      • MasterMind
  • Python
  • Bewaar je project
  • Aanmelding/Annulering
    • Aanmelding programmeerdag
    • Annulering van een aanmelding

Bloemenfontein

Creëer een scherm vol met bloemen met verschillende vorm, kleuren en grootte.

De handleiding

ScratchBloemenFonteinDownload