Skip to content

CoderClub

Programmeren als spel

  • Arduino
    • Dobbelsteen
    • Drukknoppen
    • Stopwatch
    • Stroboscoop 2.0
  • Micro:Bit
    • Dobbelsteen
  • Scratch
    • Scratch level 1
      • XY-coördinatoren-stelsel
      • De libelle
      • Puzzelkamer
      • Gobo
    • Scratch level 2
      • Zend spreuken
      • Skiënde kat
      • Bloemenfontein
      • Quiz
      • Bootrace
      • Spring naar de overkant
      • Tropical tunes
    • Scratch level 3
      • De springende aap
      • Taaltrainer
      • Digitale piano
      • Spooky
      • De slang
      • Reactiespel
      • De slang 2
      • Auto met stuurtje
    • Scratch Level 4
      • Bingo
    • Scratch level 5
      • MasterMind
  • Python
    • Led Weerstand Schakelaar
    • Thonny en ESP32
    • Dobbelsteen
    • Weerbericht voor surfers
  • Bewaar je project
  • Arduino
    • Dobbelsteen
    • Drukknoppen
    • Stopwatch
    • Stroboscoop 2.0
  • Micro:Bit
    • Dobbelsteen
  • Scratch
    • Scratch level 1
      • XY-coördinatoren-stelsel
      • De libelle
      • Puzzelkamer
      • Gobo
    • Scratch level 2
      • Zend spreuken
      • Skiënde kat
      • Bloemenfontein
      • Quiz
      • Bootrace
      • Spring naar de overkant
      • Tropical tunes
    • Scratch level 3
      • De springende aap
      • Taaltrainer
      • Digitale piano
      • Spooky
      • De slang
      • Reactiespel
      • De slang 2
      • Auto met stuurtje
    • Scratch Level 4
      • Bingo
    • Scratch level 5
      • MasterMind
  • Python
    • Led Weerstand Schakelaar
    • Thonny en ESP32
    • Dobbelsteen
    • Weerbericht voor surfers
  • Bewaar je project

Spring naar de overkant

Een voorproefje. Klik op de groene vlag om te beginnen. Druk op de spatiebalk om te springen.

Hieronder de handleiding voor de code.

SpringNaarDeOverkantDownload

Download het beginbestand met de plaatjes van een kikker. /dlx/ScratchSpringNaarDeOverkant.sb3